۱۳۸۶/۱۱/۲۰

من آمده ام وای وای

سلام دوباره! خیلی جوک شد این پست آخر من؛ آدم مطلبی بنویسد درباره ی اینکه چطور می توان همیشه مطلبی آماده برای وبلاگ داشت و بعدش یک ماه غیبش بزند! راستش را بخواهید مشکل فقط از این کامپیوتر پدرسگ من بود که یک هو همه چیزش به هم ریخت؛ بیشتر از ده بار ویندوزش را عوض کردم و ... ولی با ما راه نیامد که نیامد. سرِ کار هم دوست نداشتم که چیزی پست کنم. این شد که وبلاگ بازی برای یک ماه و اندی کلا تعطیل شد. ولی راستش را بخواهید کلی وقت اضافه پیدا کردم. کلی زبان خواندم، چند رمان و مجموعه داستان کوتاه بلعیدم و حالا برگشتم. در این مدت بلاگر هم زبان فارسی را به مجموعه زبان هایی که پشتیبانی می کند، اضافه کرده است. این اولین پستی هست که در این مود جدید می نویسم. به هر ترتیب معذرت می خواهم از کسانی که مدام سر زدند و ایضا ممنونم از مهدی که نگذاشت در این مدت چراغ اینجا خاموش شود.

۱ نظر:

Mehdi گفت...

خوش اومدی.