۱۳۸۷/۱۱/۱۳

ساعت از 4 صبح گذشته و دیدن The Curious Case of Benjamin Buttonهمین الان تموم شد. چند روز بود که می خواستم چیزی درباره ی فیلم هایی که اخیرا دیدم بنویسم ولی منتظر بودم تا این فیلم رو هم ببینم. دلیلی که باعث شد این فیلم که خیلی وقته مشتاق دیدنش هستم رو تقریبا آخر از همه ببینم اینه که کپی هایی که روی اینترنت بودند اغلب به نظر خوب نمی اومدن، خب در انتها هم مجبور شدم یکی از همون ها رو ببینم. فیلم جالب و متفاوتی بود. ایده ی جالبی هم داشت که حتما می دونین.
از فیلم های اسکار امسال، تقریبا از هر بخش یکی رو دیدم.

The Curious Case of Benjamin Button,
Slumdog Millionaire,
Milk,
In Bruges,
WALL.E,
Vals Im Bashir(Waltz with Bashir),
Ubornaya istoriya - lyubovnaya istoriya(Lavatory - Lovestory)

و خب چند تا فیلم دیگه که دیدم و چند تای دیگه که توی نوبت هستند. نمی تونم در مورد همه شون چیزی بگم. فروغ در مورد Slumdog Millionare نوشته. فیلم خوبی بود. نه چندان عجیب و پیچیده ولی خوش ساخت. من هم پیش داوریِ خوبی در مورد یک فیلم هندی نداشتم ولی وقتی فیلم رو دیدم و تموم شد یاد سینما پارادیزو افتادم. به هر حال باید دید کدوم فیلم بهترین می شه که خب البته بهترین شدنش دلیل بر بهترین بودنش هم نیست!

پ.ن: یه نکته که دلم نمی آد نگم اینه که حتما WALL.E رو ببینید. من که عاشق خود WALL.E شدم بس که احمقانه بامزه بود ;)

پ.ن 2: فیلم Vicky Cristina Barcelonaرو هم دیدم. فیلم خیلی خوبی بود. از کارهای Woody Allenو خب هم فیلم خوش رنگ و رو و راحتیه و هم اینکه در عین راحتی منو کلی به فکر انداخت. از اون دسته فیلمهاییه که این روزها زیاد بهم می چسبه.

پ.ن 3: فکر کنم کم کم پی نوشت های این مطلب از خودش طولانی تر بشه. این دفعه ساعت 5 صبحه. The reader رو دیدم. فیلم بسیار خوبی بود و به من که حسابی چسبید. و احتمال میدم که توی اسکار حسابی ببره.

۱۰ نظر:

Forough گفت...

من هم در مورد "وال- ای" موافقم. انیمیشن خیلی خوبیه و خود "وال- ای" خیلی خیلی دوست داشتنیه. راستی اگر سرعت اینترنتت خوبه همه ی فیلم ها رو با کیفیت عالی می تونی از این سایت بگیری.

http://www.mininova.org/

vahid گفت...

فیلم با کیفیت را از اینجا دانلود 1.3G

http://www.imdb.com/title/tt0421715/

vahid گفت...

ببخشید اشتباه شد!

http://rghost.ru/75656
http://rghost.ru/75663

Mehdi گفت...

من همه ی فیلم هام رو تا حالا از همین mininova گرفتم. ولی گاهی کیفیت خوبی ندارن و از روی پرده هستن. Benjamin هم راستش خوب نبود کیفیتش. نه تصویر و صدا که واقعا بد بود.
وحید جان
توی این سایت شما آیا فیلم های دیگه هم هست؟ من که نتونستم چیزی پیدا کنم.

Navid Ch گفت...

سلام

یک داستان کوتاه از نوع کودکانه !
You will like it

ماه و ستاره

http://greatiranpics.blogspot.com

Maryam گفت...

چه عالي. اوضاع فيلميت توپه و حسابي آپديتي. از اين فيلمايي كه نوشتي من فعلا فقط همون بنجامين باتن رو ديدم كه خيلي خوب بود.
وال-اي رو خيلي ازش تعريف شنيدم و از قرار معلوم بايد در اولين فرصت ببينمش.

ناشناس گفت...

سلام
وبلاگ خوبی دارین و حسابی هم فعالید .
به ما هم سری بزنيد .
http://nevisan.mihanblog.com/

علی فتح‌اللهی گفت...

از اوناست که باید به خاطر سپرد

Mehdi گفت...

علی
چیو باید به خاطر سپرد؟

Sohail S. گفت...

خود والیی رو نمیدونم اما اییوا خیلی خوبه، خصوصا از چشم والیی. (البته با توجه به اینکه من بعد از دیدن آن ه والیی تبدیل شده ام و هویتم رو از دست دادم)