۱۳۸۶/۲/۲۴

گفتگو در کامنت

نمی دونم شما هم این مشکل من رو دارید یا نه؟ ببینید با استفاده از feed reader ها راحت متوجه می شید که یه سایت یا وبلاگ کی به روز می شه (بخصوص اگه لیست سایت ها و بلاگ هایی که هر روز می خواهید چک کنید زیاد باشه، اون ها خیلی مفیدن)! feed reader هایی مثل Google Reader و Netvibes (که من از دوتاشون استفاده کردم و ازشون راضی ام).
ولی اینکه وقتی واسه ی یک مطلب توی وبلاگی کامنت می ذارید، بتونید دیالوگی رو که احتمالا طی کامنت های اون مطلب برقرار می شه تعقیب کنید، یه مساله ی دیگه ست! فرض کنید توی کامنت خودتون شما یه سوالی مطرح می کنید و می خواهید که ببینید که نویسنده ی اون مطلب یا سایر خواننده ها چه جوابی به اون سوال می دن؛ مدام باید سربزنید به اون مطلب و ببینید که کامنت جدیدی روی اون مطلب گذاشته شده یا نه؟
coComment این مشکل رو حل کرده (هیچان زده می شویم). طرز کار باهاش نسبتا ساده است (اینجا). محمد قبلا این سرویس رو به من معرفی کرده بود ولی من هم گفتم یه چیزی درباره اش بنویسم شاید به دردتون بخوره.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

آقا من دیروز اومدم خبری نبود ، یعنی باز طبق معمول مشکل لعنتی بود که رفرش نشده بود ...
ولی به هر حال یه کولاکی ، ریز زدی.

یه ریز اومدی

در وبلاگ وردپرسی ما می توانید فید کامنت را دنبال کرده و پاسخ های اون را دنبال کنید.

کو کامنت هم فکر کنم پولی بود بعد از یک هفته

دیگه نبیلیم

Naser گفت...

من چند ماهی هست که عضو هستم و هنوز پولی از من نخواسته است.
یه مزیت دیگه این سایت که یادم رفت بگم اینه که تو همه ی کامنت هایی رو گه گفتی تعقیب بکنه کنار هم می بینی. یعنی لیستی از کامنت دونی هایی که می خواستی پیگریشون کنی.
حالا تو هم هی تحقیرمون بکن. من که توی وردپرس می نویسم... ما وردپرسی ها ... ما اونجا توی وردپرس ....
مردکه ی بلاگفایی تازه به دوران رسیده.