۱۳۸۶/۶/۳۰

دومین بازی وبلاگی

مدتهاست که بازار وبلاگ کلا کساد شده ولی من نه تنها از رو نمی رم و همینجور واسه ی خودم می نویسم بلکه با کمال میل توی قرتی بازی هایی مثل بازی های وبلاگی هم شرکت می کنم. محمد، من و مهدی رو دعوت کرده به ادامه ی بازی "بهترین پست وبلاگ". خودتون می دونید که اکثر مطالبی که من می ذارم توی وبلاگ، متن هایی هستند که از کتاب های مختلف انتخابشون می کنم و بالطبع خیلی هم دوستشون دارم. ولی فکر کردم که بهتره برای این بازی یکی از پست های اریجینالم رو انتخاب کنم و نه مطالب نقل قولی رو.
مطلبی که انتخاب کردم، پست "هر گلی نو" هست که خودم خیلی خوشم می یاد ازش. من هم به نوبه ی خودم دیدار در شب (پریسا) ، εψιλον (سهیل که دفعه ی قبل هم نیومد توی بازی) و Introvert Articles (علی فکور) رو دعوت می کنم به ادامه ی بازی.
حالا دیگه مهدی و این دوستان هستند که باید بهترین مطلب وبلاگشون رو به جهان و جهانیان معرفی کنند.

پاسخ علی فکور: Gained for game

۵ نظر:

علی فتح‌اللهی گفت...

بازار وبلاگ کلا کساد شده

این جمله رو این روزا میشه به روشهای زیر تعمیم داد

بازار کلا کساد شده
کلا کساد شده
کساد شده
کساد
..

و همشونم درسته به ویژه دو نقطهی آخری

parissa گفت...

ناصر جان من اين بازي رو دوست دارم ولي به شرطي كه بقيه نظر بدن كه بهترين مطلب وبلاگم كدوم بوده.

ناشناس گفت...

جهان و جهانیان رو خوب گفتی. پست زنده ایه اینی که انتخاب کردی. از اوناس که من اگه با دوربینم اونجا بودم چنتا عکس باحال درمیاوردم ازش!

Forough گفت...

می بینم که نه تنها کارهای نا طواب ازت سر می زنه که توی وبلاگت هم می نویسیشون و تازه بعد از کلی نصیحت از طرف ... دوباره به عنوان بهترین پست انتخابش می کنی. چشم بعضی ها روشن! این پستت رو من هم خیلی دوست دارم

Ali گفت...

Thanks

It was a long time I hadn't played text-mode computer games!