۱۳۸۵/۱۲/۴

این چه زندگی است که ما می کنیم؟


خويشاوندان احمد باطبی، زندانی سياسی ايرانی می گويند همسر آقای باطبی ربوده شده و نهادهای امنيتی و انتظامی امکان بازداشت شدن او را رد می کنند.برادر سميه بينات، همسر احمد باطبی به بخش فارسی بی بی سی گفته از کانالهای غيررسمی مطلع شده که خانم بينات در بازداشت نهادهای حکومتی است و احمد باطبی نيز پس از اطلاع از اين رويداد، اعلام اعتصاب غذای کامل کرده است.سميه بينات، همسر احمد باطبی دندانپزشک است و در شهر گرگان در شمال ايران دوره خدمت موسوم به طرح را می گذراند.بنابر آنچه برادر او، ميعاد بينات به بخش فارسی بی بی سی گفته، سميه بينات ساعت هشت چهارشنبه شب (21 فوريه) با دوستش قرار داشته و در فاصله پنجاه متری پيش از آنکه به محلی که دوستش در خودروی خود منتظر او بوده است برسد، خودروی پژوی بژ رنگی در کنار او متوقف می شود و دو نفر که ظاهری شبيه به مأموران اطلاعاتی داشتند از خودرو خارج شده، پس از آنکه چيزی به خانم بينات نشان می دهد او را سوار خودرو می کنند و با خود می برند.

(يادتان هست که پارسال نزديکي هاي عيد همه نگران حال گنجي بوديم؟ امسال را بايد با نگراني حال باطبي بگذرانيم البته اگر رخداد بدتري پيش نيايد).


منبع خبر: بي بي سي

۲ نظر:

علی فتح‌اللهی گفت...

ناصر دستت نکنه تو فکرش بودم که یه چیزی در این باره بنویسم عنوان مطلبتم خیلی غم انگیز بود منو یاد جریان حوادث 16 آذر 1332 انداخت که ظاهراً یه دانشجویی سر کلاس همین حرف رو زده بود و بعد بقیه ریخته بودن بیرون. اما به قول خودت اگه اتفاق بدتری بیفته چی؟

Unknown گفت...

کاشکی هر کدوم از ماها بطور تصادفی چند نفر از آدمای اطرافمون را انتخاب کنیم -مثلاً همکارامون- و بپرسیم احمد باطبی کیه؟ ببینیم چند نفر میشناسنش و می دونن کجاست