۱۳۸۶/۱۱/۲۹

ششمين دوره مسابقه ادبي صادق هدايت

دیروز مراسم اهدای ششمین دوره ی جوایز ادبی صادق هدایت در منزل شخصی آقای جهانگیر هدایت برگزار شد. دست اندرکاران مسابقه ظاهرا امسال نتوانستند مراسم پایانی را بر سیاق سال های گذشته در خانه هنرمندان برگزار کنند.
جایزه ی این دوره به طور مشترک اهدا شد به اميليا نظري برای داستان آقاي سزار غمگين است، شيوا رمضاني برای داستان لعنتي و فائزه فرهومند به خاطر داستان فنجان‌هاي خالي.
این تندیسی هم که این بالا می بینید به کسی داده نشد. جایزه ی برندگان عبارت بود از لوح افتخار و سري كتاب‌ هاي صادق هدايت. داوران این دوره عبارتند بودند از ميترا الياتي، مديا كاشيگر و حسين قديمي. در این دوره حدود 750 نويسنده از كشورهاي ايران، افغانستان، تاجيكستان و ايرانيان خارج از كشوردر مسابقه شركت كردند كه 115 داستان به مرحله دوم راه يافت و از اين ميان به ترتيب 20 داستان و سرانجام 10 داستان به مراحل بعد راه يافتند. متاسفانه من لینکی از داستان های برگزیده پیدا نکردم؛ تنها چیزی که متوجه شدم این بود که خزر مهرانفر رمانی به نام در خيابان‌هاي همين شهر در کارنامه یشان دارند که یکی از 15 رمان متفاوت برگزیده شده توسط انجمن مطالعاتي آثار داستاني متفاوت "واو" در سال 84 بوده است.

به نقل از سایت رسمی دفتر هدایت

هیچ نظری موجود نیست: